تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

youka Offline
#1 ارسال شده : 1396/02/26 06:11:21 ب.ظ
youka

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 265
مکان: karaj

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
غرفه سازی يک هنر است که مي تواند تجلی گاه هويت شرکت و هنر طراح غرفه باشد. غرفه سازی را نمي توان تنها مکانی برای جای دادن محصولات و کالاهای شرکتها دانست. دانش, بينش, فرهنگ, ذوق و سليقه طراح و سازنده غرفه را به خوبی مي توان از نحوه طراحی غرفه و غرفه سازی نمايشگاه مشاهده کرد. برای غرفه سازی حرفه ای و استادانه نياز به تخصص و مهارت و دانش و تجربه است.شايد افرادی زيادی اعم از طراحان صنعتی, معماران, نقاش ها, آهنگران, نقشه کش ها, طراحان گرافيک, طراحان صحنه و لباس, طراحان داخلی و ساير افراد خيال کنند که مي توانند در کنار فعاليت های اختصاصی خود به صورت تفننی در غرفه سازی نيز فعاليتی داشته باشند، اما در واقع بايد گفت که غرفه سازی خود مي تواند به عنوان يک رشته مستقل دانشگاهی باشد که به خوبی بدان پرداخته نشده است.شايد افراد بدون تخصص و مهارت بتوانند در طراحی غرفه فعاليت کنند اما نتيجه هيچ وقت نمي تواند يک غرفه نمايشگاهي حرفه ای و تخصصی باشد. این مطلب برگرفته از سایت غرفه سازی نمایشگاهی است .
طراحی غرفه اولين مرحله در غرفه سازی نمايشگاهی
داشتن يک ايده خلاقانه براي طراحی غرفه از مهم ترين اصول و اولين گام در غرفه سازی نمايشگاهی است. ايده يابی در ساخت غرفه نيز خود به تخصص, دانش و تجربه نياز دارد. طراح غرفه بايد بداند که هدف شرکت از حضور در نمايشگاه چيست؟
خلاقيت را بايد در تمام جنبه های ساخت غرفه احساس کرد. طراح غرفه بايد بداند که مخاطب به خوبی کاستي ها و کج سليقگی ها را درک مي کند.
پس اين وظيفه طراح غرفه است که به تمامی جزئيات در غرفه سازی توجه کند و هيچ چيزي را از قلم نيندازد. استفاده به جا و مناسب از نورها, رنگها, تصاوير, اشيا, متون و نيز ابزار و متريال و مصالح در ساخت غرفه و غرفه آرايی مي تواند تاثير مثبتی روی جذب مخاطب و افکار و انديشه های وی از شرکت و محصولات يا خدماتش داشته باشد.
در غرفه سازی به دنبال ايده های نو باشيد
مخاطبين همواره به دنبال يافتن چيزهای تازه هستند. ايده های خلاقانه در ساخت غرفه به سرعت مي تواند باعث جذب مخاطب شود. زيبايي و خلاقيت هر دو کنار هم مي تواند در ساخت غرفه استفاده شود.
غرفه های نمايشگاهي زيادي هستند که فقط زيبا هستند و نمي توانند به خوبي هدف و هويت شرکت را در معرض ديد قرار دهند. ماندگاری غرفه يکي از اساسی ترين معيارها در ساخت غرفه است. عمر يک نمايشگاه حداکثر تا يک هفته است.
پس از اتمام نمايشگاه اين ماندگاری غرفه در ذهن مخاطب است که باعث می شود مخاطب همچنان به دنبال يافتن محصولات و خدمات شرکت مورد نظر باشد. چون تصور مثبتی و زيبايی از اين شرکت و غرفه نمايشگاهی وی در ذهن مخاطب باقی مانده است.
غرفه نمايشگاهی نماد ارزش های يک شرکت و سازمان است. در غرفه سازی بايد توجه شود که مخاطب تنها با يک نگاه به غرفه نمايشگاهی شما جذب شود. اگر در همان نگاه اول نتوان توجه مخاطب را به غرفه جذب کرد ديگر نمي توان اميدوار بود که در فرصت هاي بعدی مخاطب متوجه غرفه نمايشگاهي شما شود. در ساخت غرفه بايد بتوانيد برتری ها و تمايز خود را از ساير رقباي خود نشان دهيد.



تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.091 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت