بیلبورد بی شک یکی از قدرتمندترین ابزارهای رسانه های محیطی که در رده A تبلیغات به شمار می رود که همواره از دوران باستان تا امروز مورد توجه صاحبان کسب و کار بوده است.
بیلبوردها بیش از آنکه ابزار تبلیغاتی باشند، یک رسانه به حساب میآیند، رسانهای که میتواند پیام خود را به مؤثرترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کند.
مزایای بیلبورد تبلیغاتی:
برای شرکتهای کوچک که قادر به پرداخت هزینه تبلیغات تلویزیونی نیستند، بسیار مفید است،صاحبان این نوع تبلیغات دنبال مشتری نمیگردند بلکه این مشتریان هستند که آنها را می یابند
ماندگاری و اثر گذاری طولانی در ذهن مخاطب، انواع پیام های فرهنگی ، تجاری ، اجتماعی و سیاسی بر روی آن قابل اکران می باشد
قابل رویت در فواصل دور، برند را معرفی می کند و فروش محصولات را بالا می برد
افزایش آگهی مردم نسبت به ورود کالاهای جدید به بازار