کارفرمایان هنگام طرح ریزی محیط محل کار، برای جدا کردن آن به بخش های کوچکتر، اغلب از پارتیشن اداری استفاده می کنند. پارتیشن بندی علاوه بر اینکه یک راه ارزان و اقتصادی برای ایجاد فضاهای اداری جداگانه برای کارمندان است، مزایای دیگری هم دارد.
اگر به فکر نصب
پارتیشن اداری در دفتر خود هستید، شاید این فهرست بتواند به شما کمک کند:
پارتیشن اداری می توانند تمرکز در محل کار را افزایش دهند، چون کارکنان را از یکدیگر جدا می کنند و میزان حواس پرتی را به حداقل می رسانند. مسلما هیچ کس دوست ندارد هنگام کار کردن، گفتگوی تلفنی اشخاص دیگر را بشنود.
پارتیشن ها برای کارمندان حریم خصوصی ایجاد می کنند که به ویژه برای مواقعی که در طول ساعات کار می خواهید تلفنی صحبت کنید و نمی خواهید کسی صدایتان را بشنود مهم است.
پارتیشن بندی اداری می توانند به جذابیت و حرفه ای بودن محل کار بیافزایند. پارتیشن ها انواع مختلفی دارند (از جمله چوبی، پارچه ای، گچی، فلزی و شیشه ای) و می توانید آنها را به هر رنگی که تمایل دارید انتخاب کنید.
پارتیشن اداری باعث جلوگیری از گسترش صدا در محل کار می شود به ویژه اگر ارتفاع شان بلند باشد.
از
پارتیشن اداری می توان در تقسیم فضا به بخش های جداگانه استفاده کرد، و این موضوع باعث می شود بازدید کنندگان و یا افراد جدیدی که به دفتر می آیند راحت تر راه خود را پیدا کنند.
پارتیشن اداری فضای بیشتری برای نشستن کارکنان ایجاد می کنند، چون می توان از آنها به عنوان پین بورد استفاده کرد یا بر روی آنها جعبه هایی برای گذاشتن پرونده ها و فایل ها نصب کرد. حتی می توانید یک تخته سفید هم بر روی آنها نصب کنید که کارکنان یادداشت هایشان را بر روی آن بنویسند.
اگر در محل کار خود به مشکل برخوردید، مثلا سر و صدای بیش از حد و یا نبود حریم خصوصی، شاید تعجب کنید اگر بفهمید پارتیشن های اداری تا چه حد در رفع این مشکلات می تواند کمک تان کند. اما این پارتیشن ها اگر در جای درست و مناسب نصب شوند، واقعا موثر هستند.اگر به عنوان کارفرما به دنبال راه حلی برای تقسیم بندی فضا هستید و یا ه عنوان کارمند از بودن در کنار همکاران پر سر و صدا خسته شده اید، پارتیشن ها می تواند دقیقا همان چیزی باشند که به دنبالش هستید.